Taman Negara deel 1 en n half - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu Taman Negara deel 1 en n half - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

Taman Negara deel 1 en n half

Door: Philia

Blijf op de hoogte en volg Philia

08 Januari 2016 | Maleisië, Tanah Rata

Om 20.15 worden we opgewacht door onze guide.  We gaan met hem n nacht jungle walk doen!! Spannend!! Lange broek aan, zaklamp mee en mond dicht! In t donker varen we over de rivier waar we over n resort lopen en daarna zo de jungle in. Zaklamp aan en goed uitkijken waar je loopt!! Hij is mega enthousiast over wat er in t donker te zien en te horens en dat steekt ons aan. Ook onze oren en ogen zijn in no time gespitst op geluiden en weerkaatsing van ogen.... Het is best spannend!!! Aardedonker is t!! Een rond licht uit de zaklamp is t enige wat n pad voor ons uit baant. Hij laat ons n mega grote mier zien van zeker 5 cm,  een harige spin die zonder web leeft, een hagedis, 2 wandelende takken, een 100-poot en dan....moeten we heel stil zijn van m.....Hij stuitert bijna van

• 08 Januari 2016 - 18:45

Lianne:

Wat leuk om al je belevenissen te lezen.
    Heel bijzonder, en spannend vooral, in het donker de jungle in

• 09 Januari 2016 - 17:14

Joske:

Haha! Ik zie het helemaal voor me! Schrikken en dan vooral stil zijn en genieten.... Heerlijk weer om te lezen