Taman Negara deel 1 en n kwart - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu Taman Negara deel 1 en n kwart - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

Taman Negara deel 1 en n kwart

Door: Philia

Blijf op de hoogte en volg Philia

08 Januari 2016 | Maleisië, Tanah Rata

Aan het einde van de middag komen we aan in Kampung Serana. De rivier is hier breder en de ligging van de accomodaties is hoog. Aan weerszijde liggen drijvende eenvoudige restaurants en genoeg boten. Hier ligt duidelijk het epicentrum om Taman Negara te ontdekken!!

Na n korte maar hevige klim met volle bepakking staan we al bij ons onderkomen voor de aankomende 2 nachten. De andere backpackers die met ons zijn meegereisd hebben nog niets geboekt en vragen waar wij overnachten en wat we betaald hebben. Dat vinden zij te duur. Zij geven max 5 euro pp uit per nacht....ik dacht dat wij al n goedkoop onderkomen hadden.....

• 08 Januari 2016 - 18:35

Ma En Rein:

Hallo dames,

Wat genieten jullie van de reis. Heerlijk om te lezen. Zelfs voor ons een spannend avontuur.
    Wat een geluk , al die dieren die je ziet. Zo'Duizenpoot is een groot eng dier, vinden jullie niet. Van die harige poten, bah. Leuk dat je ook bIj Bohthee geweest ben. Heerlijke thee hebben ze daar. Heb in Nederland geprobeerd ze te pakken te krijgen, maar dat wil niet lukken. Genieten jullie nog maar fijn en schrijf je avonturen op dan kunnen wij ook meegenieten. Xxxxx

• 11 Januari 2016 - 13:16

Marja Van Arkel:

Heerlijk om zo op afstand met je mee te kunnen reizen Philia. En je schrijft zo beeldend dat ik mij er af en toe zelf waan! Dikke knuffel.