Tangkahan - Reisverslag uit Tangkahan, Indonesië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu Tangkahan - Reisverslag uit Tangkahan, Indonesië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

Tangkahan

Door: Philia

Blijf op de hoogte en volg Philia

22 Januari 2016 | Indonesië, Tangkahan

Gisteravond hier ook wat gekaart na het eten en kennis gemaakt met iedereen die hier werkzaam is. Af en toe was er ook weer wat gezellig gitaarspel. Veel gasten logeren hier niet, het is hier geen trekpleister voor reizigers maar n rustig oord.

Het geluid wat hier 's nachts uit de jungle komt is werkelijk oorverdovend!! Ik kan niet elk geluid thuisbrengen en misschien is dat maar goed ook.... De geluiden komen ook van alle kanten, we slapen in n lodge op palen met n vloer die gemaakt is van planken waarvan de naden niet aansluiten.... En ook hier is er weer veel open wat is 'dichtgemaakt' met stevig gaas. Weer t gevoel bijna buiten te slapen!!

Tegen 8-en worden we opgehaald door Hendra, onze guide. Hij gaat ons vandaag begeleiden met 2 aaneengesloten excursies. Over de hangbrug naar 'the village' en n ticket 'kopen' op afbetaling....