Tangkahan - Medan - Bandung - Denpasar deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu Tangkahan - Medan - Bandung - Denpasar deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

Tangkahan - Medan - Bandung - Denpasar deel 2

Door: Philia

Blijf op de hoogte en volg Philia

22 Januari 2016 | Indonesië, Kuta

Tussenlanding in Bandung, Java. We hebben vertraging opgelopen,  landen op het tijdstip van boardingtime van de volgende vlucht. Dat redden we niet....Het giet hier!! Bij t uitstappen krijgt iedereen n paraplu waarmee over de taxi-ruimte van de vliegtuigen wordt gelopen. Er is geen 2e toestel van Citilink....Al weg?? Tenzij. ...even navragen. We worden in de stromende regen naar n soort van bushokje gedirigeerd. 5 minuten, zegt ie,  Indonesische minuten zijn het. Het hokje stroomt vol met mensen en regen. Als t vliegtuig leeg is, mogen we er weer in! Dit is t toestel wat ons verder brengt naar Denpasar, Bali!!

Rond 18.30 landen we. Backpack's zijn ook aangekomen en we boeken via internet n kamer. Ecostay guesthouse. Onderhandelen met taxi heeft geen zin, prijs is prijs. Half uur rijden of 5 minuten, het is allemaal t zelfde bedrag. Onze aardige en geduldige taxichauffeur kan alleen de weg niet vinden. San helpt m met Google Maps en in n steegje vinden we de ingang!! Wat n luxe vergeleken met waar we vanmorgen zijn weggegaan: airco, plafondventilator, warm water, n spiegel, n toilet waarin wc papier gegooid mag worden, verlichting, stopcontacten, koelkast, tv en t fijnste van alles: n boxspring!!
Dat wordt heerlijk slapen na deze lange reisdag!!!