Off day - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu Off day - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

Off day

Door: Philia

Blijf op de hoogte en volg Philia

08 Februari 2016 | Indonesië, Kuta

10 uur wakker geworden....dat is meer omdat ik slecht en weinig geslapen heb van de geluiden op de 'strip' in Kuta.... Kennelijk barst hier op vrijdag het uitgaansleven los.... Ik vraag om n andere kamer die beneden ligt en minder gehorig is. Vlak bij t zwembad is er nog één vrij. Wat minder van kwaliteit maar n fatsoenlijke nachtrust is me ook wat waard!!

Het wordt een daagje hangen aan t zwembad. Niets hoeven doen en lekker relaxt. Aan het einde van de middag n scooter huren die ik zo mee krijg.... Helemaal niks ingevuld en ondertekend!!! Eten op het strand van Seminyak waar het erg gezellig is. Een bandje speelt op het strand en de zon zakt steeds verder richting zee.... Het is n mooi kleurenspel van donkerblauwe wolken die in de verte net boven zee hangen, gouden randjes om wolken die voor de zon schuiven, gele gloed die tot ver aan de horizon reikt en schitterend avondrood. In de laatst overgebleven goudgele streep  aan de horizon zijn heel in de verte schaduwen van schepen op zee te zien.....

Nog wat shoppen in Seminyak en dan in t donker terug op de scooter. Het is dat ik deze weg al meerdere keren heb gereden en het niet ver is, in het donker rijden in t buitenland is namelijk niet echt mijn ding....
Overdag steekt iedereen hier al te pas en onpas over.....wordt er tegen het verkeer in gereden.... En 'uiteraard' is er in t donker niet bij iedereen een lichtje op de motor of auto....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Philia

Nog thuis.... in de voorbereiding!

Actief sinds 18 Jan. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 21478

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 09 Februari 2016

The trip of flow

06 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Mijn eerste verre reis alleen!!

Landen bezocht: