18 Januari 2012 - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu 18 Januari 2012 - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

18 Januari 2012

Door: discoverPhilia

Blijf op de hoogte en volg Philia

18 Januari 2012 | Nederland, Abbenbroek

Gisteren een vruchtbaar gesprek gehad met Elise (nogmaals bedankt voor je inspiratie!). Na een verkoudheidsdip ben ik ineens weer laaiend enthousiast en vanmorgen besloten om spijkers met koppen te slaan. Nagenoeg alles is nu in werking om de reis op korte termijn te completeren. En dat lukt! Één essentieel ding blijft nog spannend om het tijdig rond te krijgen, mijn VOG.... Alle vertrouwen dat het goed komt! (Met een dikke knipoog naar Anita ;-))
Het geeft me nu al een prachtig gevoel om te ervaren wie me wil volgen, bedankt voor jullie enthousiaste reacties!
En jullie zijn nog niet eens op de hoogte van deze site...

  • 18 Januari 2012 - 21:42

    Marja:

    DiscoverPhilia......
    Geweldig, Going en Good Luck schat.
    Dankjewel.
    Liefs en warme knuffel,
    Zie je in maart.


  • 18 Januari 2012 - 23:11

    Anneke:

    Hey Phil, waar ga je naar toe? Goed man, ik wens je iig goeie reis/behouden vaart en gezond weer terug xxx liefs An

  • 19 Januari 2012 - 08:24

    Sylvia:

    Een reisverslag, dat is spannend, maar waar ga je dan in hemelsnaam naar toe? En wat is de VOG?

  • 19 Januari 2012 - 11:03

    Philia Hoogstad:

    Hahaha, ik dacht dit alvast aan te maken en aanstaand weekend iedereen op de hoogte te brengen van deze site en mijn plannen. Krijg ik 'ineens' al allerlei hartverwarmende reactie....en voor mij uit het niets!! Prachtig, jullie zijn bijna net zo enthousiast als ik!!
    Ik probeer vanavond meer tekst en uitleg te geven, omdat ik sinds vanmorgen van nog een ander project op de hoogte ben gesteld!

    En, Sylvia, een VOG is een verklaring omtrent gedrag, ofwel een bewijs van goed gedrag.

    Tot snel allemaal!
    Liefs

  • 19 Januari 2012 - 20:46

    Debby:

    Ha lieve Phil,

    Begrijp ik goed dat je naar Thailand gaat? Leuk! Zal wel indruk maken daar ook in een weeshuis te helpen... Ik lees het wel, succes nog met de voorbereidingen.

    X Deb

  • 22 Januari 2012 - 18:14

    Elise:

    Hoi Philia,
    Net je email gelezen en super dat je zo enthousiast bent! Ik heb uit blijdschap je mail doorgestuurd naar een van de kartrekkers van de NL stichting, denk dat zij het net zo leuk zal vinden.
    Natuurlijk heb ik me meteen geabonneerd op je reisverslagen, ik ben zoooo benieuwd hoe je het zult vinden?!
    Heel veel plezier met de voorpret en ik kom nog even een kadootje voor mijn jochies brengen!
    Geniet!
    Elise

  • 22 Januari 2012 - 18:20

    Peggy:

    Geweldig, Philia, en ook best spannend. Alleen de voorbereidingen zijn al leuk! Ik wens je alvast een hele goede reis en heel veel plezier!!!

  • 22 Januari 2012 - 20:20

    Claudia:

    jeetje, Philia, geweldig.
    ik zal je missen.....
    succes met de voorbereidingen. uiteraard zal ik een moment kiezen om je nog even te bellen.
    dikke kus,claudia

  • 23 Januari 2012 - 19:15

    Anita :

    Hey Philia,

    Wat leuk dat je een site hebt gemaakt! Ik ga je zeker volgen. Ik ben zo benieuwd naar alle avonturen die je gaat meemaken! Heel stoer dat je het ook helemaal in je eentje gaat doen. Ik ben super trots op je.
    Ik weet zeker dat alles goed komt (dikke knipoog terug) en ik zie je deze week nog en anders tot in maart! Geniet ervan. Dikke kus

  • 03 Februari 2012 - 15:07

    Renate Weeda-van Hoe:

    Hey Philia, Wat spannend zeg, je hebt groot gelijk dat je dit gaat doen......
    Ik heb gelijk ingeschreven lijkt mij erg leuk om te lezen wat je allemaal gaat beleven.....
    Heel veel plezier!
    Groet Renate

  • 20 Februari 2012 - 18:43

    Buuf Jolanda:

    heeyy phil,volgens mij heb j t wel naar je zin daar!! kom je nog terug? marja gaat al per 1 mei met pensioen....dus willen we als verassing zat.28 april met de groep uiteten!! hou die dus vrij!!! het beste verder.... tot volgende week!!! groetjes jolan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Philia

Nog thuis.... in de voorbereiding!

Actief sinds 18 Jan. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 21603

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 09 Februari 2016

The trip of flow

06 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Mijn eerste verre reis alleen!!

Landen bezocht: