Aftellen.... - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu Aftellen.... - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Philia Hoogstad - WaarBenJij.nu

Aftellen....

Door: discoverPhilia

Blijf op de hoogte en volg Philia

03 Februari 2012 | Nederland, Abbenbroek

Nog een laatste update vanaf de thuisbasis. Alles, maar dan ook alles wat er te regelen valt, is geregeld. En alles is ook nog op tijd binnen gekomen, ook niet onbelangrijk. Het wachten is alleen nog op het vliegtuig wat nog in China staat ;-), en op Erwin die me weg gaat brengen…. Dat kan overigens best nog een spannende onderneming worden met m…. Hij is van het type avond- en nachtmens, waarbij het dagdeel ‘morgen’ niet in zijn bestaan voorkomt. Maar ook dat: kleinigheidje…
Verder ligt mijn huis bezaaid met zonnebrand, crème-tjes, zalfjes, poeders en pillen. Zomerkleding… waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik dat over drie dagen aan wil trekken….bbrrrr. Speelgoed, knutselspullen en (studie)boeken. En heb ik me in de afgelopen week meerdere keren in de arm geknepen of het écht waar is… Dat ik écht op pad ga, samen met mezelf…. En hoe meer ik in de spiegel kijk, hoe meer zin ik erin krijg! Ja, ik ben er helemaal klaar voor!

Ook nog een leuk weetje voor de RT-ers onder ons: we hebben een collega in Thailand, ze woont in een dorpje onder Chang Mai om precies te zijn. Als ik in het weeshuis in Phrae ben, zit ik daar (voor Thaise begrippen) redelijk dicht bij en ga ik zeker een poging ondernemen haar een bezoek te brengen. Ik heb met haar contact gehad en ze zou het erg leuk vinden om elkaar te ontmoeten, dus wie weet… wordt vervolgd. Er gaan grenzen verlegd worden…en bruggen geslagen ;-).

Verder ben ik al op de meest onmogelijke tijden niet en wel te bereiken, ik doe nl een poging om zo veel mogelijk een jetlag te vermijden / voorkomen. Vroeg naar bed en vroeg op…. Valt niet mee voor een avondmens, maar het is voor het goede doel.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve en aanmoedigende reacties, voor de inbreng, op welke manier dan ook. Het wordt door de kindjes daar, en ook door mij, zeer gewaardeerd.
Ook heel mooi om te zien en ervaren dat er reacties uit onverwachte hoek komen, voor mij geeft dat er een extra tintje aan, in de vorm van aanmoediging. Bedankt hiervoor, het doet me goed!

Liefs en tot de volgende bladzijde van het reisdagboek.

  • 03 Februari 2012 - 21:29

    Betsy:

    ik wens je een heele goede reis en tot lezens. Je gaat echt het avontuur tegemoet.xxxx

  • 03 Februari 2012 - 21:29

    Ardi:

    Hi Philia, ik wens je een fijne tijd toe. Als je terug bent moeten we een keer afspreken, dan kun je me alles over je reis vertellen. Doe voorzichtig en geniet er van. Liefs Ardi

  • 04 Februari 2012 - 08:37

    Sylvia:

    Heel fijn, om een ankerplek in Thailand te hebben, dat geeft toch weer meer houvast...veiliger gevoel...zoiets.Ze verbindt twee werelden van de RT en het leven met de gewoontes en gebruiken in THailand. daaaaaaaaaaaag....

  • 04 Februari 2012 - 12:38

    Lianne Quak:

    Hoi Phil,

    leuk om te lezen hoe enthousiast je bent. Ik wil je bij deze een hele goede reis wensen en ik hoop dat je een super tijd gaat hebben in Thailand.
    Pas goed op jezelf,

    Liefs,Lianne

  • 06 Februari 2012 - 16:55

    Karin Niemantsverdriet:

    Hoi Philia,

    Ik wens je een geweldinge tijd met jezelf en uit ervaring weet ik dat dit een hele bijzondere ervaring is...

    Groet

    Karin

  • 07 Februari 2012 - 11:14

    Elly:

    Hee nicht hoop dat je goed aangekomen bent. Vind het heeeel stoer van je,zo alleen op pad! Heel heel veel plezier daar en werkse natuurlijk. We gaan je volgen. Groeoeoeoetjes.

  • 08 Februari 2012 - 12:27

    Adelbert:

    Gisteravond terug gekeerd uit Thailand. Drie weken bouwvakker gespeeld in Khon Kaen voor hiv- en aids besmette kinderen. Dat tehuis is ook van Mercy International, waar jij nu in de vestiging in Phrae aan het werk bent. Ik wens je veel succes en doe de groeten van het Dutch team aan Sharon, John, Jessica en kleine Esther. www.adelbertinthailand.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Philia

Nog thuis.... in de voorbereiding!

Actief sinds 18 Jan. 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 21596

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 09 Februari 2016

The trip of flow

06 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Mijn eerste verre reis alleen!!

Landen bezocht: